» Min träningsvecka

2010-08-15 20:30:21
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Training 0 kommentarer
Översikt v. 31

MÅNDAG
Pace 70 min - Mycket kondition återigen.

TISDAG
Vila

ONSDAG
Aerobic 60 min - Inklusive magträning på pilatesboll och stretch.

TORSDAG
Powerwalk 35 min - Gick ungefär 5 km.

FREDAG
Spinning 30 min - Inte den ordinarie instruktören utan hon var helt ny för mig på just spinningen. Gillade dock hennes pass och ska försöka klämma in det på torsdagar också. Svettigt värre!

LÖRDAG
Vila

SÖNDAG
Muscle Power 60 min - Som vanligt tränas hela kroppen. Idag var det fokus på baksidorna av benen vilket säkerligen kommer att kännas grymt imorgon. Jag tror hon var lite arg idag för hon körde järnet med oss ;)


Tankar:
Är jättenöjd med veckan som har varit. Känns verkligen som att jag har kommit igång och jag längtar nästan redan till nästa pass. Har blivit några ökningar på hantlar och sådär, som jag skrev om förra veckan {läs mer här}. Tror nästan det är bättre att öka successivt på de övningar man är lite starkare i. Det tror jag mer på.

Ska lägga lite extra krut på stretchingen nu en tid framöver, det känns viktigt för min stackars stela kropp. Hehe. Nej, men det var nog allt för ikväll. Nu ska jag ner och äta kokta ägg. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥