» Övergiven

2010-08-13 17:47:19
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 3 kommentarer
Haha, ja, så känner jag mig lite just nu. När jag gick hem ifrån spinningen var jag alldeles slut. Var skakis, yr och illamående {tre tecken på att jag är riktigt slut}. Längtade hem till att äta middag med mamma och pappa och sådär. Tji fick jag igen. Jag säger ju det - det är inte min dag idag. För när jag kom hem har mamma, pappa & Trolle åkt upp till Torpet och ska måla. Jag vill ju också måla! Till fredagsmiddag fick jag dessutom äta en gröt. Havregrynsgröt med äppelmos och kanel {känn lyxen}. Haha, kändes riktigt patetiskt.

Tror jag kastar mig på moppen och åker upp. Känner att jag behöver det där lugnet som finns där uppe. Kanske köper med mig någon godis på vägen dit också, hihi.

Jag hade ju lite saker jag skulle göra idag som sagt. Hann inte med att städa rummet, det orkade jag faktiskt inte. Gjorde undan lite ärenden istället - grymt skönt att ha sådant ur världen. Sedan var det bara raka spåret hem och få i sig något att äta. Jag skäms, men vet ni vad jag åt innan spinningen? Inte konstigt att jag inte mådde bra efter. En kexchoklad och mjölk! Yes, there you go. Hualigen. Aldrig mer.

Nej - nu ska jag dra på mig lite kläder och brumma upp till stugan.
Later!

Kommentarer
Postat av: L I N N

Sv: Idag har jag solat, badat och bränt mig på näsan! Händer imorogn? :)

2010-08-13 @ 21:28:48
URL: http://linnilssons.blogg.se/
Postat av: aaaaaaaaa

sv: jo dom var grymt goda :D

2010-08-13 @ 23:13:32
URL: http://diskodans.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahahah ja men visst hur ör den annas??

2010-08-13 @ 23:34:38
URL: http://priyan.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥