» Sick

2010-08-31 15:24:16
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Ja, den förkylning som igår avvaktade lite är idag ett faktum. Har ingen ork någontstans i kroppen, därav blir träningen väldigt lidande den här veckan och det är så jäkla synd. Har kommit igång så bra och det märks en tydlig skillnad mot i somras. Men men, det är minst lika viktigt att lyssna på kroppen också.

Skippar dansen ikväll också, det var lite synd faktiskt. Men både jag och Lisa är hängiga och dessutom tycker ingen av oss att det är speciellt roligt att dansa halvdant. Ska det göras, ska det göras rejält ;}

Är så förbaskat trött just nu. Skulle ha behövt åka in till Ica Maxi idag, men jag tror jag kryper ner under täcket och slår på en film istället. Tror det får bli Remember Me. Kanske återkommer om en liten review :}

Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥