» Surprise

2010-08-02 22:29:40
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 2 kommentarer
Hehe, ja. Återigen en makover. Började mixtra med lite bilder imorse {vilket resulterade i headern} och då insåg jag att den här designen skulle bli mycket snyggare än den där grön-vita. Hoppas ni håller med mig, för det här har inte varit det lättaste! Jag själv är iallafall riktigt nöjd.
Och som sagt, finns alltid saker att ändra så den är inte riktigt klar. Håller dessutom på med en annan överraskning som såsmåningom kommer att dyka upp här.

Släng gärna in en kommentar om vad ni tycker om denna designen. Eller om ni kanske vill ha den gamla tillbaka. Vad vet jag?
What so ever, nu är jag trött och det enda jag kan se är massa koder som flimrar framför ögonen. Hehe.

Sov sött.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättesnygg design! :)

2010-08-03 @ 15:15:12
URL: http://onewaytorock.blogg.se/
Postat av: Carro

Det är en jättefin design. Jag tycker du borde ha denna!:)

2010-08-03 @ 23:14:39

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥