» Tomdusch

2010-08-06 08:47:28
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Tips 1 kommentarer
I en av Blossom-tidningarna fanns ett reportage om en snubbe som jag såklart nu inte minns namnet på {sorry}. Han är iallafall en väldigt rutinerad långdistanslöpare och arbetar numera som löptränare, typ. Iallafall så hade han en väldigt bra synpunkt enligt mig.

Man ska aldrig tomduscha.
Alltså, man ska inte duscha om man inte har utfört någon form av träning innan. Det kan vara några armhävningar, 10 situps eller vad som helst - bara man inte tomduschar. Tänk vad mycket extra träning man får! Om man ska till stan eller på bio eller vad-det-nu-kan-tänkas-vara, och ska duscha innan hinner man ju faktiskt göra ett par träningsövningar. Dessutom blir man renare, eftersom att porerna öppnas när man anstränger sig.

Jag tyckte iallafall att detta var ett bra tips, och därför ska jag ägna mig åt lite diverse styrketräning nu innan jag hoppar in i duschen!
Ciaoo

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det borde du nog . :)

fast här hos mig är den slut nu, hah.



Taack !

2010-08-06 @ 09:08:23
URL: http://styleofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥