» Trettonde

2010-08-13 13:44:42
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer
Hade visst missat att det är fredan den trettonde idag. Är dock inte så vidskeplig, tack och lov, så jag känner mig inte så rädd. Däremot är det inte alls min dag idag.

För er som inte känner mig så väl, ska jag först berätta att jag har en fobi för allt som har med spya att göra. Att se det, att höra någon slänga upp det - ja ni vet, I hate it. Såklart för att jag är ensam hemma får en av hundarna för sig att just kasta upp. Som tur var har jag lärt mig genom åren hur han beter sig alldeles innan. Därför sitter han nu ute på gräsmattan och ser väldigt ynklig ut. Han verkar vilja in men dum som jag är vågar jag inte. Uh!

På fredagar är pappa ute med sitt jobb och äter, därför skulle jag äta själv idag. Såg igår att det fanns blodpudding uppe i kylskåpet vilket betydde att jag inte behövde plocka upp någonting ifrån frysen. Tji fick jag, för den där blodpuddingen hade tydligen sett sina bästa dar. Så det fick bli en varma koppen {ja, i frysen fanns det ingenting och hade jag åkt upp på affären hade det inneburit att jag var tvungen att ta in hunden, som jag inte tänker göra än på en stund} som s j ä l v k l a r t hade samma färg som ja .. ni vet.

H A H A!
Vilket äckligt inlägg det blev. Kände bara att jag behövde avreagera mig. Vad händer härnäst tro?
Creds till dig som läste hela. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Grattis dina läsare har röstat järnet och du vann veckans blogg! :D Grattis igen!

2010-08-13 @ 17:48:12
URL: http://josefinolofsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥