» With my boy

2010-08-09 22:53:31
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer
Sitter hemma hos André nu. Har nyss sett den första Polisskolan - grym film. Ligger lite efter när det gäller dom, men äntligen har jag åtminstone sett en av dem.

Dagen erbjöd som sagt en loppisrunda. Blev inga fynd dock. Inga bilder heller. Vädret har ju varit minst sagt piss idag, så jag kände inte för att fota någonting speciellt. Mellanlandade på Birsta på vägen hem, inhandlade ett dödssnyggt armband. Bild kommer imorgon förhoppningsvis!

Har ingenting att skriva om riktigt ikväll, så det här får bli allt.
Anna & Sara - Om ni läser det här, hör av er till mig imorgon när ni har vaknat! Eller någon gång under dagen. Måste prata ihop oss :}

Nej, jag återkommer mañana när jag har något vettigt att skriva. Förhoppningsvis.
Sov sött!

Kommentarer
Postat av: Emmy

sv: tack så mycket! :D

2010-08-10 @ 01:37:35
URL: http://emmyannalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥