» En första

2010-12-10 22:13:42
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Fannysa 0 kommentarer
Detta inlägg följer denhär planen.
- - - - - - - - - - - - - -

Det enda jag kommer att tänka på som inte blir alltför personligt men som fortfarande kanske är lite kul att veta, det är första gången jag gjorde slut. Min första breakup, som inte blev sådär jättelyckad. Orutinerad som jag var, så började jag hela göra-slut-processen med att ge André en puss. Hm? Bra gjort.

Hur som helst träffades vi utomhus, två backar upp ifrån mig för att vara exakt. Det var en solig höstdag och han kom med moppen och så gav jag honom den där pussen som han retar mig så mycket fortfarande, hihi. Jag förklarade väl hur jag kände vilket mest var att jag var förvirrad och så vidare och sedan var det inte mer med det. Minns hur jag hatade att se hur ledsen han blev. Sedan gick jag upp till Timrå och träffade Chrissi för att prata lite.

Två dagar blev vi tillsammans igen, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥