» Juldagen

2010-12-25 17:03:55
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Äntligen är årets bästa dag här. Årets officiella mysdag när det är okej att gå runt i pyjamas hela dagen, när det är okej att se 7 filmer eller att göra noll nytta. Jag längtar faktiskt mer till juldagen än vad jag brukar göra till julafton..

När man var liten innebar juldagen oftast att leka med alla nya prylar man hade fått dagen innan och man var ju typ lyckligast på jorden varje år. Nu på senare år har dock denna dag inneburit en total mysdag. Inga måsten, vilket är så jäkla skönt.

Idag var det första året på länge som det inte blev så. Idag har jag spenderat några timmar hemma hos André (spelat Bongo och ätit pannkakslunch) och därefter ett par timmar inne i Birsta, mestadels på MediaMarkt. Köpte med mig en extern hårddisk på 2 TB, väldigt nice. Det glittrar till och med, haha! Blev dock väldigt besviken på dem då de inte hade objektivet jag äntligen hade bestämt mig för att köpa.

Nu ska jag kolla runt lite och eventuellt bjuder jag på lite julklappsbilder, we'll see. Hejdoo

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥