» Mina mål

2010-12-14 19:05:51
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Fannysa 0 kommentarer
Detta inlägg följer denhär planen.
- - - - - - - - - - - - - -

Detta är faktiskt en ganska lätt punkt då jag hela tiden försöker att ha olika mål att sträva mot. På det viset håller jag motivationen och får den där extra pushen när man väl har nått fram. Så jag kör bara, rakt av, inga förklaringar utan bara mina mål i allmänhet:

→ Jobba mot en bättre självkänsla (kanske även ett bättre självförtroende)
→ Kunna göra 20 armhävningar rakt av
→ Undvika betyget Godkänt i skolan
→ Bli bättre på att köra spinning och yoga
→ Sluta tänka så mycket på alla måsten, och tillåta mig själv att ta det lugnt ibland
→ Att försöka att lära mig nya saker om fotografering varje vecka
→ Försöka att motarbeta mina humörsvängningar (André vet vad jag pratar om)
→ Hitta min personliga stil
→ Bli bättre på att hjälpa till hemma
→ Söka ett vettigt sommarjobb, i tid

Detta är mina nuvarande realistiska mål. Jag har den del som är lite out of the blue men dessa håller jag för mig själv så länge. Ha en fin kväll! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥