» What if

2010-12-29 23:48:35
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer
Idag har jag haft en jättebra dag!
Efter att ha ätit en mysfrukost med mamma & pappa drog vi till Birsta. Istället för att spendera pengar gick jag med vinst den här gången, haha. Mina kängor jag köpte för 2 månader sedan upptäckte jag var sönder häromdagen och när jag reklamerade dem fick jag tillbaka 200 pix då de tydligen var på rea nu. Sedan vidare till MediaMarkt där jag köpte min externa hårddisk på juldagen. Jag betalade ca 1200 kr och två dagar efter annonserade de samma produkt för 799 kr, och fick då igen mellanskillnaden idag. Helt galet faktiskt.

Efter Birstaturen blev det sedan lite slötid. Började kolla på One tree hill (säsong 7) och sådär. Kvällen spenderades sedan hos min faster för att fira henne på sin födelsedag. Alltid trevligt att hälsa på där! Ännu trevligare idag när alla kusiner var på plats också, längesedan vi var samlade hela högen faktiskt. 

Idag köpte jag även min sista godispåse för ett långt tag framöver. Mamma & pappa har redan slutat och jag har bestämt mig för det jag med. Sist klarade vi oss 4 år utan godiset och har ätit nu i ca 1 år. Jag gör det inte för att banta eller något dylikt - mest för att jag mår bättre av att avstå ifrån det. Dessutom gillar jag ju utmaningar så det blir spännande ;) Jag skriver mer om det här framöver.

Nu ska jag fortsätta kika på One tree hill och såsmåningom sova! So long!

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Vad använder du för typsnitt och storlek på din text? :)

2011-01-02 @ 18:38:56
URL: http://emblems.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥