Cause when I leave for the night I ain't coming back

2010-02-07 11:32:24
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Ja, hurrni. Dålig uppdatering som vanligt, men denna helg har jag ju faktiskt en rätt bra ursäkt. DonkenCupen är i full rulle och ännu är vi med och slåss om guldet. Eller ja, guld och guld .. i denna cup vinner man en BigMac! Hur som helst ska vi lira åttondelsfinal om precis 2 timmar. Så än är det en lång väg kvar till vårat slutmål. Har redan spelat en match idag. Samling 07.00 vilket innebar att väckarklockan pep strax efter sex imorse. På en söndag liksom? 0-0 efter full tid, men 4-3 till oss efter straffar. Kan ju bara hosta till med att jag satte min straff, skönt!

Hade en förjävlig kväll igår. Tackar Chrissi för hjälpen.

Nej, av med datorn och ner i bingen för en liten powernap nu. Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥