Over the rainbow

2010-02-02 18:05:06
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Jaha, då var det min tur att åka på en förkylning. Kunde knappt sova inatt, kändes verkligen som att jag vaknade och vände och vred var 5e minut. Men André låg bredvid och snusade så jag kunde åtminstone vila mina ögon på honom en stund när det inte fungerade med sömnen :')

Dagen har varit förjävlig. Lock för öronen och en sprängande huvudvärk, så när jag kom hem blev det raka vägen till soffan där jag slängde mig ner i pyjamasen, med ett par godispåsar, en sked glass, näsdukar och så på med TVn. Som tur var visade de hyfsade program som Oprah, Extreme home makover, One tree hill & AFV.

Blir ingen träning ikväll för min del, vilket är både synd och skönt. Skönt att få vila, inte lika skönt att vara träningssugen så det spritter i benen. Men men, nu laddar vi inför cupen till helgen istället.

Well, nu ska jag peta i mig lite mjölk och flingor. Sedan lär det bli en film eller två innan det är dags att försöka sova ikväll. Hoppas jag kan vara hemma imorgon och sova ut massor! Nåväl, ha det kanon och ursäkta för ett lite gnälligt inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥