2010 - Here I come

2010-01-02 13:59:57
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer
Har inte haft varken tid eller lust till att använda datorn nu de senaste dagarna. Igår inventerade laget på Ica Maxi och vi blev där i ca 9 timmar. Efter det var det tack och godnatt och dagen innan det var det ju som sagt nyårsafton. Den började som en katastrof men slutade faktiskt riktigt bra. Nu känns det skönt med ett nytt år :) Ger inget nyårslöfte i år heller tråkigt nog.

Dagen till ära håller jag på att försöka möblera om. Mitt rum är så tokigt, sneda tak och inte stort alls. Mina byråer får inte plats någon annanstans förutom där de står nu och resten måste nog ligga kvar på samma plats för att det ska se någorlunda snyggt ut.

Ni som känner mig väl vet att jag älskar min Philip. Och för er som inte känner mig så kan jag meddela att det är min kära stereo.

 

Där nere i hörnet står han. Jag köpte honom för ca 4 år sedan. Då var det en ganska stor grej eftersom att jag var en sisådär 12,13 år och betalade honom med mina egna pengar. Well, idag känns han stor och klumpig men det är banne mig den bästa pryl jag har köpt någonsin. Ljudet är kanon, jag kan ligga i sängen och koppla in datorn och lyssna på spotify genom honom och ahh, det är så bra. Men nu funderar jag på att antingen sälja honom eller flytta honom till något annat rum här i huset och köpa mig något nytt. Nya högtalare och koppla till datorn eller köpa en helt ny stereo fast en smidigare och mindre modell. Haha, förstår er om ni tycker att det här låter konstigt men det känns faktiskt sorgligt att göra sig av med honom. Får se hur jag gör med det där :)

Btw så sattes väggorden upp i torsdags så jag ska försöka fixa en bild innan helgen är över. Jag blev supernöjd!

Hade nog inte så mycket mer att komma med idag, kanske slänger in nån uppdatering senare ikväll. André kommer om ett tag och mitt rum är i total kaos så jag kanske borde ta tag i det så han slipper få en chock när han kommer hit. Funderar starkt på att pallra mig till IKEA senare idag. Har ju trots allt ett presentkort som bara ligger och väntar på att bli spenderat. Haha, nåväl .. Vi hörs! Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: PatrikÅ

Och jag älskar min Harry<3 ;P

2010-01-02 @ 17:42:33
URL: http://bower.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥