Det är tvivel det där som stör

2010-01-07 22:29:42
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer
Imorse skrev jag på Facebook: Today's gonna be a good day
Ikväll skriver jag på bloggen: Today has been a great day

Ibland är det skönt när man vaknar med en bra magkänsla och humöret sitter där det ska. Man skrattar sig igenom dagen och får dessutom göra det man älskar allra mest - lira boll - på kvällskvisten.

Vaknade upp med älskling imorse eftersom hantverkarna fortfarande är här på morgnarna och jag hade sovmorgon till halv tolv. Vi såg för övrigt en sjukt bra film igår, The ugly truth - se den! Vi låg kvar i sängen till strax efter tio, sedan fick jag vara barnvakt åt Samuel som följdes av frukost och lite fix och sedan fick jag skjuts av hjärtat bort.

Well, pang på rödbetan har jag hört talas om och idag passade det uttrycket rätt bra. En timme matte, dubbeltimme i historia och slutligen en timmes idrott. Men vad gör det när man har världens bästa grabbar som verkligen förgyller varje lektion? Historian och idrotten blev dock mina favoriter. Haha, jösses vad det kan vara roligt med badminton. Så länge man har rätt personer att spela med & mot.

Kom såsmåningom hem ifrån skolan och då blev det tacopaj och fem avsnitt One tree hill. Ska nog se ett till alldeles snart och förhoppningsvis bli lite trött av det. Kom hem ifrån träningen för ett tag sedan också, har suttit nere och fikat och pratat med mamma och pappa, myspys. Träningen var rolig, det gick hyfsat bra och det är så underbart skönt att komma hem nyduschad och bara fika och sedan gå och lägga sig. Tummen upp till det!

Imorgon har jag 2 timmars spanska. That's it. Bra skönt kan jag lova, även fast det känns lite motigt att kliva upp vanlig tid bara för den lektionen. Men efter det ska jag och resten av familjen ta oss en lunch tillsammans och därefter provköra lite bilar så det blir nog bra ändå. Kvällen spenderas kanske med André eller brudarna? Saknar er tjejer. Om ni nu läser det här vill säga.

Nej, nu blev det mycket ordbajsande här. Dags att krypa ner under mitt täcke som luktar lite av André på ena sidan. Lovely. Önskar att du kunde vara här.

Med det, säger jag godnatt. Sov sött! Glöm inte att se filmen! :D

Kommentarer
Postat av: sara

tyckte också att the ugly truth var bra men man förstod ändå hur allt skulle sluta... jag saknar också er tjejor.

2010-01-08 @ 08:18:24

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥