She got a body on fire

2010-01-31 19:14:52
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Halli hallå! Då var söndagen här igen. Slut på helgen, början på ny vecka (och ny månad för övrigt) och oftast är det just på söndagar som jag kan garantera ett inlägg eller två. Söndagar erbjuder massor av slötid vilket ju väldigt ofta resulterar i att man slänger sig ner framför datorn. Och så blev det, även den här söndagen.

Nåväl, allt bra med er? Med mig är det bra iallafall, har haft en kanonhelg med hjärtat mitt. I fredags drog jag upp till honom där vi åt hamburgare och fikade lite med några av hans släktingar. Kollade på lite Tv som "My super sweet 16" och lite sådär. Har väldigt många åsikter om just det programmet men det tänker jag inte tråka ut er med nu, hehe. Godissugna var vi också, så vi tog oss ner till Dompan för att sedan hamna i Tallnäs hemma hos T. Blev inte där så jättelänge, jag var trött som en gris och både André & jag ville hem och smaska godis och kolla på film istället. Så det gjorde vi. Han ville se Paranormal igen, vilket såklart jag gick med på för att jag är så snäll :)

Den natten sov jag fruktansvärt dåligt. André slocknade redan klockan tolv medan jag låg vaken fram till halv fyra. Därav blev lördagen en slödag. Inte så nyttigt blev det heller för den delen: godis, glass, mer godis, pizza och grejer. Men lätt värt det, det var väldigt mysigt.

Idag har jag i princip bara tränat och legat vid datorn. Väldigt tråkigt eftersom att jag hade planerat in lite mer grejer. Men det kändes bra att bara ligga och chilla så då gjorde jag det istället.


Nu är ju som sagt januari över, vilket kanske är för det bästa. Jag vet inte, har väl inte varit någon kanonmånad på något plan - förutom att jag har haft det hemskt underbart med André - så nu ser jag fram emot februari och vad den har att erbjuda. Börjar i fotbollstecknet iallafall då vi har träningar och matcher och cuper hela den här veckan. Lär ju vara lite mör när det är över, men ack så roligt det är när man är mitt uppe i det.

Vad har jag saknat i januari som jag vill ha i februari? Jo, det ska jag berätta. 

» Mer tid till ETIC
Skulle jag få önska mig något skulle det vara att veckan hade tio, eller kanske till och med tolv dagar istället för sju. Därmed skulle jag kunna ägna några dagar åt att träna fotboll och några dagar åt att träna nere på Etic. Men nu får jag inte önska mig något, vilket innebär att veckan kommer att ha sju dagar ett bra tag till. Nu kommer dessutom fotbollsträningarna att dra mer energi då vi ska börja med löpträningar och så vidare. Det blir i princip bara tuffare och tuffare nu, vilket i sin tur gör att när man väl har en träningsfri dag vill man ta det lugnt och vila - inte gå ner och pumpa som nån dåre. Men som sagt, fick jag önska mig så!

» Mindre småätande
Ja, är det något jag har varit dålig på så är det att småäta. Det slinker ofta ner en patron eller annan godisbit på skolan vilket jag ska försöka lugna ner nu i februari. Okej att unna sig, men inte varje dag!

» Fortsätta spara pengar
Jag har knappt varit till Birsta hälften så mycket som jag var där förut den här månaden. Har försökt hållit i pengarna så gott det går och jag tror att jag har lyckats ganska bra. Jag är grymt shoppingsugen men jag tror att jag sparar det fram till mars - april och håller i slantarna en stund till. Dessutom kommer det att trilla in en hel del utgifter i och med att jag planerar att bli blond igen och eventuellt en resa till sommaren då.

Nåväl, det finns nog ganska mycket man kan rabbla upp. Men jag ger mig där så det inte blir alltför mycket att tänka på. En grej bara innan jag tackar för mig. Vad vill Ni att jag ska skriva om? Ge gärna förslag. Jag vet inte riktigt vad jag är skrivsugen på, det kan vara allt mellan vänskapsproblem till fotboll till inredning till kläder till fotografering till sex. Jag skriver i princip om vad som helst, bara ni önskar :)

Så, nu väntar en liten spastund med benrakning, dusch, insmorning och målning av naglar innan Blåsningen. Till det blir det härligt nog en fruktsallad med glass! Mumma. Ha't bra!








Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥