Sunday, bloody sunday

2010-01-10 10:14:15
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Plugga, städa, träna. Det är bilden jag har av söndagar och idag stämmer det in rakt igenom. Sov hos hjärtat inatt, har sovit som en prinsessa och det var så mysigt imorse att bara ligga och känna hans andetag. Blev dock en tidig start, vi blev väckta 07.45 då han har cup idag och hade samling redan klockan 9.

Nåväl, jag fick skjuts hem och sedan dess har jag gjort min del av spanska-rapporten och städat toaletten. Nu ska jag ta tag i rummet och sedan bär det av emot träning. Så grymt jävla roligt. Är träningssugen så det sjunger om det :') Resten av dagen spenderar jag nog på Nordic. Ska försöka se så många av Andrés matcher jag kan och det ryktas även om att Chrissi ska spela så vi tittar väl på lite smått och gott. Sara skulle nog med så det blir trevligt det.

För övrigt hade jag en kanonkväll igår med tjejerna. Kändes verkligen som old days och jag har även en bra magkänsla inför det kommande året. Vi har många fina planer på gång :D

Well, nog om detta. Nu ska jag stääääääda. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥