Today's gonna be a good day

2010-01-23 13:09:51
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer
Hej hallå bloggen! Blir inte så mycket uppdateringar nuförtiden, har lite annat att pyssla med och avsätter helt enkelt inte tid för datorn lika mycket som förut. Det här inlägget kommer tack vare min vän C som bad om lite bättre bloggande. Så, vad gör man inte för sina vänner?

Livet rullar på som aldrig förr. Saker börjar falla på plats och helt plötsligt blev allt lite roligare. Imorgon ska jag till exempel pallra mig ner till ETIC och införhandla antingen ett årskort eller ett halvårskort. Så nu blir det fart på den biten. Ska dessutom hitta lite nya träningskläder som jag tror kan bli en extra liten kick i rumpan.

Jag är ruskigt ressugen och ska försöka planera in någon liten tripp till England eller bara någonstans i Sverige nu till sommaren. Lite lätt sugen på att åka utomlands också, men det får nog vänta en stund. Skulle dock inte vara helt fel med lite sommar & sol, är väldans less på det här vädret nu. Kylan, snön och brr. Nej, ge mig värme och långa härliga sommarnätter!

Idag då? Jo, alldeles snart ska jag & André ta oss upp till Ljustorp och åka lite pulka, äta våfflor och umgås med hans mormor och morfar mfl. Vi var där för lite mer än ett år sedan och det var hur mysigt som helst. Är inte riktigt på pulk-humör men det är tur att man kan gå in och kasta sig ner i soffan och värma sig framför brasan lite. Kanske bäst jag börjar göra mig klar så vi hinner upp innan det blir mörkt.

Ha en bra dag!
Fanny.

Kommentarer
Postat av: sara

åhh vill också åka till london

2010-01-24 @ 18:23:59

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥