♥ The end

2010-07-11 16:23:52
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Varför går tiden så snabbt när det för en gångs skull händer någonting i denna håla? Gatufesten är redan över, och jag tyckte nästan nyss att det var onsdag och man hade hela helgen framför sig. Men sånt är livet, och jag har iallafall haft en mycket bra helg. Gårdagen avslutades finfint, så jag kan inte vara det minsta missnöjd!

Idag blir det en lugn dag. Jag och André var upp till Bandsjön och la oss i solen en stund men helt plötsligt blev det jättekallt så vi åkte hem igen. Hoppas man han få lite färg iallafall. Har tryckt i mig en hemgjord hamburgare {hur gott som helst} nu och snart kommer hjärtat ner. Ikväll ska vi se VM-finalen och äta pizza, det ser jag fram emot!

By the way, så köpte jag ett par skitsnygga skor igår! Gah, ska fixa bild någon gång så ska ni få se :') Nej, men jag blev nöjd. Hittade dem dessutom på rea så det gjorde ju inte saken värre. Nåväl, ska titta runt lite nu. Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥