♥ Wonderful

2010-07-02 21:46:15
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Idag har det sannerligen varit vad jag kallar en riktig sommarlovsdag. En himla bra sådan också! Natten var i och för sig inget vidare då jag fick fyra timmars sömn (okänd anledning), men vad gör det om hundra år? Vaknade till slut upp med hjärtat imorse och gick i princip raka vägen ut till solstolen. Låg där i någon timme innan det bar av till Bandsjön där vi spenderade hela dagen, fram till klockan fem ungefär. Som sagt - en sjukt bra dag, med sjukt bra sällskap och med en temperatur som nästan var för varm och ja, allt har helt enkelt suttit på plats idag. Tackar Anna, Sara, Jesper, André, Chrissi & Douglas för en mysig dag.

Nu har jag nästan nyss kommit hem ifrån Andrés match. Har svårt att inse att det faktiskt blir kallt på kvällarna, trots att det är olidligt varmt om dagarna. Iförd shorts, t-shirt och skinnjacka körde jag alltså moppe hem och det var inte skönt ska jag lova.

Ryktas om att André är på väg hit, det gillas. Blir nog bara en lugn kväll ikväll.
Take care!


Pst. Går dåligt med träningsfronten. Återigen - sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥