♥ Finally

2010-06-27 16:56:55
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Food 2 kommentarer
Vilken underbar dag!
Sommaren har äntligen nått Timrå och efter att ha vaknat upp med hjärtat samt ätit frukost med honom, har jag legat utslagen i en badenbaden-stol i princip hela dagen. Hade sällskap av mamma, hunden, boken, ipoden och givetvis, vattenflaskan. Vi blandade oss varsin hallon-och jordgubbssmoothie till lunch som vi avnjöt i solen och nu i eftermiddag gjorde vi nog världens godaste middag:




Stekt lax, libanesisk sallad {minns inte namnet} & romsås.
Ska försöka komma ihåg att be mamma om ingridienserna till salladen, för den är såå god.

Nu ska jag alldeles snart pallra mig iväg ner till Etic. Ikväll blir det Muscle Power för min del, vilket var år och dagar sedan. Iallafall känns det som så, men det ska mest bli roligt. Kommer säkerligen känna av det en hel del imorgon, hehe. Efter träningen fick jag nu dessutom spontanplaner med tjejerna, det blir bra. Vad vi ska göra visar sig nog här på bloggen senare ikväll :}

Med det rundar jag av. Såg att bilderna blev lite breda? Hm, får kolla upp det där. Men sålänge får det nog se ut så för nu har jag provat allt möjligt och det ser fortfarande lika knasigt ut.

Nåväl, ha en grym kväll.





Kommentarer
Postat av: kvarti

Ändrar mig ;) vet inte om ja vill äta de dära!:o

2010-06-27 @ 18:01:15
Postat av: Fanny

Vad säger du? Ser ju asgott ut :D

2010-06-27 @ 19:34:52
URL: http://fannysa.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥