♥ I'd rather be with you

2010-06-07 11:21:20
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Hej hopp! Blev inte mycket till skola idag. Åkte dit, städade skåpet vilket tog sisådär 20 minuter och åkte sedan hem. Hehe, men jag klagar verkligen inte. Nu ska jag alldeles snart dra mig till Birsta. Måste lämna tillbaka en tröja och sådär, ska försöka att hålla i de pengar som är kvar nu. Återkommer hur det går med det ;)

Jag skrev ju typ en rad eller två om att det gick bra igår på Muscle Powern. Och det kändes hur bra som helst, verkligen. Brukar ha ganska lätt för att "ge upp" och vila några sekunder men igår höll jag mig verkligen in i det längsta. Musklerna, och hela jag dessutom, vibrerade och det känns otroligt mycket idag. Allra mest i rumpan och framsida lår. Men ikväll laddar jag om för lite Pace!

Nej, nu bör jag nog kila mot bussen om jag inte ska missa den rackarn. Vi hörs senare! ♥

Joshua Radin – I'd Rather Be With You [Radio Edit]

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥