♥ Midsommarafton

2010-06-25 11:12:07
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Ska börja detta inlägg med att önska världens bästa Sara grattis! :D

Ja, redan midsommar alltså. Känns som att tiden går lite för fort för min smak, snart har hela juni gått! Känns konstigt. Hur som helst så hade jag en toppendag igår! Först var det ju sista dagen på fotbollsskolan. Blev typ två timmar fotboll och sedan ett megavattenkrig! Småbarn sprang runt med sina vattenflaskor (såklart med iskallt vatten!) och sprutade på allt och alla. Vi ledare sprang runt med diverse hinkar och i princip allt vi kunde komma över. Jag kan meddela att det inte fanns en enda del av kroppen som var torr när det var över. Men roligt var det ju iallafall :)

Både jag och André var redigt trötta efter den dagen, så vi bestämde oss bara för att göra en liten picknick som ni såg på bilderna igår. Väldigt mysigt tycker jag. Merloparken är mitt favoritställe när det gäller picknicks tror jag, man får oftast vara ifred där och så är det vääldigt mysigt med alla blommor och grejer. Hur som haver, vi somnade till och med en stund där på filten. Hihi.

Idag då? Ja, vet inte riktigt hur jag ska lägga upp denna dag. André har nästan nyss åkt hem och jag tänkte börja städa lite. Sedan funderar jag på att ta moppen upp till Torpet och vara där och jäsa en stund. Ska nämligen upp förr eller senare, då vi får lite främmande och ska äta middag tillsammans och så. Mysigt att åka dit en stund faktiskt. Kameran åker med, var så säker! Förhoppningsvis gör den det även ikväll då det är lite roligheter på schemat!

Nej, med detta sagt önskar jag dig en glad midsommar! Hoppas att alla får en mysig dag :')
Take care ♥




Haha :}
Bjuder på två bilder ifrån förra årets midsommarafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥