♥ Sunday bloody sunday

2010-06-06 12:03:19
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Hej hopp! Idag är jag med i matchen igen, inte ett dyft surhet finns kvar, vilket är überskönt! Blev iallafall bättre under dagen också så på kvällen drog jag trots allt in till staden. Där väntades först grillning med Andre, Henke, Jeffe och så två till som jag inte ens vet vad dom heter. Senare kom även Adam och då började vi smådricka lite innan vi drog neröver och glodde på lite bilar.

Var väl ingen höjdarkväll då jag var så förbaskat trött. Svårt att ignorera det. Så vi drog hem vid halv ett kanske. Hemfärden är bland det värsta jag har varit med om. Huh. Väl hemma så försökte vi få fram någon värme över huvud taget eftersom i princip alla kroppsdelar hade förvandlats till isbitar. Somnade hur skönt som helst sedan!

Nu har André åkt hem och jag har tagit mig en lyxdusch. Dvs rakat benen, använt BodyShop-produkter och nu har jag just smörjt in mig med en shimmerlotion á la Dove. Hoppas man får glittra lite idag kanske. Ska nämligen iväg med min vän Sara och kolla på Andres match inne på Balder. Tänkte köpa med oss lite jordgubbar och något att dricka och chilla där på en filt eller två. Myspys. Kameran åker med också, hör och häpna!

Nu må jag börja göra mig klar så jag slipper stresse ihäl mig. Och hurni! Ikväll blir det Muscle Power! Sååå bra.
Ha en kanonbra söndag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥