♥ Weekend

2010-06-03 19:55:18
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Ja, då var det helg för min del. Är nämligen ledig imorgon, vilket är såå skönt. Min helg börjar iallafall med en myskväll med André. Ska i och för sig snart dra ut till Adam och lira lite boll, men därefter ska vi nog bara ta det lugnt. Imorgon ska jag klippa mig (äntligen!) och sedan blir det Birsta med tjejerna som följs av en riktig tjejkväll. Fy vad härligt! Har troligtvis även planer för lördagen, men det tar vi då. Annars blir det ju ingen spänning, right?

Har inte så mycket mer att komma med för tillfället. Har lite idétorka osv, men det ska väl gå till sig snart hoppas jag. Må iallafall klä på mig några vettiga kläder så jag inte blåser bort. Hörs imorgon!


Min fina ros som jag fick av hjärtat i tisdags! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥