Äntligen

2010-03-12 23:22:39
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Det här med framtiden känns väldigt långt bort men ändå har det varit ett hett ämne att prata om ända sedan man var liten. "Vad vill du bli när du blir stor?" eller "vad ska du plugga vidare till?". Jag som många andra har inte haft en aning fram tills nu ungefär. I och för sig hinner man väl ändra sig ett par gånger innan man verkligen ska bestämma sig, men det optimala just nu har jag i varje fall kommit fram till. Det är inget nytt yrke, utan jag har funderat mycket kring det förut. Jag pratar om att bli reseledare! Barnklubbar, vattengympa eller guide? Doesn't matter. Att jobba utomlands, möta nya människor och få nya upplevelser varje dag känns som ett perfekt yrke för mig.


Bild ifrån Google

Har kollat upp hur man går tillväga och det känns inte alls så jobbigt. Känns taggande nu att fixa bra betyg så man har en chans. Nu är jag bra sugen att ta studenten och ge mig iväg men jag får som sagt vänta ett par år till :)

Tack och godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥