Dollarstore

2010-03-20 17:00:25
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Tjingeling! Jag har nästan alldeles nyss kommit hem ifrån dagens utflykt som blev en tripp till Kramfors. Tillsammans med André, hans mamma, mormor och morfar drog vi vid 12-tiden imorse. Först hade jag och hjärtat en riktig mysmorgon vilket gör att vilken dag som helst blir bra! Nåväl, upp till Kramfors tog det väl runt en timme och där blev det shopping på Dollar Store. Jag har aldrig varit där i Kramfors utan endast i Härnösand som det dessutom var flera år sedan sist. Men det blev lite blandad shopping, allting blir ju så mycket roligare när det är billigt :) Stannade på Frasses på väg hem och som jag sa anlände jag nyss. Befinner mig just nu i soffläge framför hockeyn och tänkte titta när Timrå spöar HV71. Hoppas verkligen att det går vägen!

Ikväll kommer tjejerna ner för lite filmkväll. Känns skönt att bara ligga hemma och dega, får se om André kommer ner också så jag får pussa lite på honom också. Well, nu ska jag fortsätta titta på hockeyn. Go Timrå!

Ha en bra lördagkväll ♥


My girls ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥