Fake it

2010-03-21 17:48:31
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Howdie! Då var helgen över och det enda som återstår är lite pluggning vilket jag inte ser fram emot. Hade planerat in ett pass Muscle Power idag men har mått så dåligt idag så jag har ingen lust att gå ner längre. Typiskt, när jag för en gångs skull hade en söndag över. Suck.

Var bort till Westhagen och spanade in när tjejerna spöade Torpshammar. Mådde finemang ända tills jag åt en korv. En kvart senare började jag må illa och kände mig lite dizzy. Slutade med att jag inte såg någonting, allt bara flimrade ihop och jag svettades som en gris - fast att jag höll på att frysa ihjäl. Fick gå och sätta mig i bilen vilket gjorde det lite bättre, tack och lov. Känner mig fortfarande lite matt, fast nu har jag sovit 2 timmar så lite bättre är det allt. Fick en tanke om att det kunde ha någonting med p-pillrena att göra, eftersom jag aldrig har varit med om något liknande förut. Dock har jag ätit p-piller i snart ett halvår, men iallafall så läste jag på bipacksedeln och där står det att yrsel eller svimning kan vara tecken på blodpropp? Hoppas att det inte är på det viset.

Skulle egentligen kolla på Andrés match ikväll också, men det blir inge av. Ikväll blir det jag, samhällsuppgiften & engelskaboken som får göra sällskap. Mindre lockande faktiskt.

Nåväl, vi hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥