Hard to handle

2010-03-31 17:02:27
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Hello mate! Ligger för tillfället i sängen med en sovande André bredvid. Gissa hur söt han är :') Jag somnade också, mer än en timme sov jag faktiskt. Men nu är det slut på det roliga så nu ska jag hålla mig vaken.

Passet gick bra igår, gillar corepasset men framförallt på tisdagar. Inne i den lilla salen med dämpad belysning, bra musik och tända ljus. Inga vikter utan man jobbar mest med teknikerna. En liten träningsvärk har vandrat runt med mig idag också, så visst tog det allt. Idag är det ytterligare en kväll på Etic som står på schemat. Ska pallra mig ner till halv sju för ett pass Aerobicintervall. Jätteroligt pass där man mixar kondition och styrka. Har egentligen fotbollsträning men ringde till A och avböjde idag helt enkelt. Känns väldigt skönt. Men imorgon ska jag träna, gruvar mig lite redan.

Kan stolt meddela att jag fick MVG på svenskaprovet också! Kändes faktiskt jättebra. Så nu kan man andas ut över det. Värre blir det nog med matteprovet men det tar vi då ;)

Ska försöka få lite liv i hjärtat och sedan är det väl dags att vi gör något vettigare än att ligga här och göra ingenting. Ha en bra onsdagkväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥