I see your true colours

2010-03-07 21:53:58
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
God söndagkväll! Klockan slår snart tjugåtvo noll noll och här sitter jag och gäspar. Känns väldigt väldigt väldigt skönt att det är lov en vecka framöver, ska njuta rejält imorgon bitti när mamma och pappa kliver upp redan vid sju. Hehe.

Idag har det varit en bra söndag! Hela familjen körde på en mysmorgon som innebar lite kortspel, god frukost och tv-tittande. Därefter gjorde vi oss klara och gjorde Birsta en sväng. Mest på mitt och mammas initiativ då vi hade några kuponger som gällde tills idag ;) Blev faktiskt en hel del shopping idag. Kanske fixar lite bilder på det imorgon, men det blev iallafall ett par skjortor, ett par sjalar, en vårjacka, en träningströja och en hood.

Efter Birren åkte vi hem och fixade lite mat. Därefter somnade jag in en halvtimme innan det var dags att vakna. 20 minuter innan S skulle komma och hämta mig blev jag väckt och lite stressigt blev det då jag inte hade packat något alls. Blev lite jäktigt men jag fick hur som helst med mig allt. Match var det ju och det känns mest skönt att den är över. Var väl ingen strålande match från något håll men stundtals spelade vi riktigt bra. Själv gjorde jag ett självmål och var sedan tvungen att kliva av på grund av halsont. Suck. Vill verkligen inte bli sjuk nu.

Nu ska jag gå ner och joina mamma och pappa i soffan. Saknar att ha André här! Men men, nu är det inte långt kvar tills vi ses igen som tur är :)

Well, have a nice night! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥