I wish there was sunshine

2010-03-21 22:38:45
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Och eftersom jag slumrade två timmar tidigare idag ligger jag här nu med lite sömnsvårigheter. Som tur är har jag ju faktiskt sovmorgon imorgon vilket gör att jag inte har någon panik so far. Är väldigt rädd för tillfället, har suttit och googlat och försökt kommit fram till vad det var som hände idag egentligen. Kan vara blodpropp på gång, kan vara cancer på gång, kan vara ingenting, kan vara massor. Usch, blir alldeles yr av allt läsande men imorgon måste jag nästan ringa till UM och beställa tid. Tar väl pillret som vanligt imorgon bitti och får hoppas på det bästa under dagen helt enkelt.

Imorgon ska jag träna också. Har vilat en vecka nu på grund av motivationsbristen och så blev jag ju sjuk där också. Vet inte hur det känns riktigt, det finns ingen riktig glädje över att dra på sig fotbollsskorna igen. Jag vet inte alls hur jag ska göra, hatar att ta beslut. Det är banne mig det värsta jag vet, jag är så dålig på det. Har ingen direkt magkänsla att gå efter heller. Om jag fortsätter tänka på allt det här kommer jag nog somna rätt snart eftersom att det är väldigt utmattande att ha så mycket innanför skallbenet. Det är läxor och fotboll och bekymmer och yrsel och så ska man ju ha tid att leva också. Men när?

Jag längtar så förbannat mycket till sommaren. Bort ifrån skolan, läxor, måsten, kyla, mörka dagar och allt! Nej, ge mig sommarlov, sol och härliga nätter tack. Ska försöka planera in någon resa nu i början av sommaren. Blir Göteborg i slutet, men jag måste bort. Om det så ska vara över en helg, fine by me. Om det så ska vara till Härnösand, fine by me. Bort bara.

Nej, nu ska jag sluta whina och ge sovningen ett tappert försök. Imorgon gör jag mig en god apelsindrink till frukost, pallrar mig igenom två lektioner, åker och köper spis tillsammans med mamma och pappa, pluggar och till sist träning. Ungefär tror jag att min dag kommer att se ut. Men vi hörs väl imorgon :)

Sov sött ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥