Jag saknar ..

2010-03-16 16:27:53
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer
.. Kreta & min bästa vän!


Skulle vara helt okej skönt att befinna mig just där på Grecotel Kalliston. Kanske ligga och glassa bredvid poolen? Ja, varför inte. Dessutom saknar jag C enormt. Vi är inte dom vi brukade vara.

.. min moppe!


Skönt att det snart är läge att rulla ut honom ifrån dammet.

.. Aspen


Just den här bilden kanske inte visar hur mysigt det faktiskt är där. Men just den dagen som bilden är tagen på var för mig helt sinnessjukt underbar. Jag & min älskling tog gummibåten och låg ute på sjön i säkert en timme. Vindstilla, soligt & hans armar omkring mig .. ja, som jag sa: underbart!

.. att vara brun och blond!



Det kanske säger sig självt. Att gå runt som en vitlök och dessutom med världens utväst på hjässan gör inte att man känner sig som någon babe direkt. Nej, jag skulle gärna kunna se ut sådär som på bilden. NU.

.. glädjen till fotbollen


Vad finns det att säga? Ingen glädje, ingen motivation, ingen vilja. Vi får se vart det slutar helt enkelt.

.. Språkresan


Tog en random bild bland de 1000 som fanns. Hehe, här gick vi minst 4 gånger per dag under tre veckors tid. Precis sådär vill jag någon gång under min livstid bo)

.. sista tiden på Mariedal


Det blev en sådan härlig gemenskap mellan alla under de sista veckorna. Nu hejar man inte ens på vissa, det är lite sjukt.



Idag har jag haft grisigt ont i halsen. Jag har hostat så mycket inatt och halsen är alldeles torr så det bara river och klöser hela tiden. Inte OK. Därav blir det ingen spinning för min del ikväll men jag tänkte nog kila ner på ETIC ändå och köra lite styrka iallafall. Sov knappt någonting inatt, inte André heller, så båda två har varit väldigt trötta idag. Nu känns det som att det börjar bli dags för en powernap så jag tänker för en gångs skull lyssna på min lilla ärthjärna - som pappa säger - och göra så. Vi hörs! ♥

Kommentarer
Postat av: c

saknar dig jag också!

2010-03-16 @ 17:39:51

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥