Sportlov, dag 2

2010-03-09 22:13:30
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Jo, sportlov är det allt. Match i söndags, träning igår och träning idag. Idag har jag dessutom spenderat två timmar på NCC-hallen där jag och André åskådade Samuel som var där och lirade. Han kom med dagens bästa också faktiskt;

Jocke: Men Samuel, du sa ju att du kunde skjuta upp till rymden.
Samuel: Ja, men taket är ju i vägen!

Gulligt säger jag. Efter NCC drog vi dirr till Ljustorp. Där bjöds det på våfflor och träffade dessutom på två människor som kände både min farmor och farfar väldigt väl. Världen är inte så stor alla gånger. Eller ja, Ljustorp är inte så stort ..

I Ljustorp skottade vi tak och grejer. Kommer bilder imorgon kanske, men nu sitter jag på Andrés dator och bilderna ligger än så länge på mobilen. Mycket roligt har jag haft iallafall.

Och dagen avslutades med ett spinningpass. Inte mer med det. Nu sitter jag som sagt hemma hos André. Han hoppade nyss in i duschen så jag ska väl bara vänta en sisådär tjugo minuter vilket han brukar ta på sig. Tur att jag har lite choklad iallafall.

Nåväl, återkommer mañana!
Sov sött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥