Vitaminboost

2010-03-17 19:39:08
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Tänkte dela med mig av ett ypperligt tips för trötta eller vitaminbehövande människor, precis som jag själv. Köp hem ett par kilo apelsiner och pressa hemma för en riktig vitaminboost! Jag känner mig genast piggare och fräschare, och dessutom är det ruskigt gott. Ett minus är att det går åt ganska många apelsiner till ett normalstort glas men det jämnar ut sig när plusen är så många fler. Man slipper tillsatser och det sötningsmedel som finns i juicepaket, det går snabbt att göra och man mår kanon på det! You should try it!



TIPS!
Blanda blodapelsiner med vanliga för en grym smak! Ställ in i kylen en stund och avnjut sedan den kalla och otroligt goda drycken!

Ha en trevlig onsdagkväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥