♥ Bye Sweden, Hey Rhodos

2010-05-12 14:14:50
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

För tillfället är det ca 7 timmar och 6 minuter tills planet lyfter ifrån Midlanda. Är trött som ett as och har haft huvudvärk under dagen så nu inväntar jag André som kommer ner och sover en stund med mig. Hihi, mys. Blir nog tungt med uppdatering både idag och en vecka framöver, så alltså kör vi ett sista inlägg redan nu. Har inte börjat med packningen än men den fixar jag efter en liten powernap. Har som vanligt gjort en packlista så jag får förhoppningsvis med mig allt jag behöver :)

Hoppas på en skön vecka, ryktas om dåligt väder men jag känner hur som helst ingen större panik över det. Vill bara bort en stund, vila lite ifrån allt här uppe och bara ha det bra. Utlovar redan här och nu en bildbomb när jag kommer tillbaka, missa inte den.

Vi flyger iallafall direkt ifrån Midlanda och det tar ungefär 4,5 timmar. Framme på Rhodos Flygplats ca 01.30 (svensk tid). Bussen därifrån tog inte alltför lång tid så vi är väl framme strax före 03.00, brukar ju ta ett tag det där med att få väskorna och sådär.

Nåväl, eftersom vi inte hörs på sisådär en vecka (tänker inte springa runt och leta en dator. Kommer möjligheten kanske jag lägger in en lägesrapport eller något) så önskar jag er en trevlig ledighet och så hörs vi snart :)
Ha det bäst! ♥ 


Rhodos Palace Garden Wing, here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥