♥ For my lover

2010-05-27 22:39:40
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Howdie. Klockan är lite för mycket för att jag ska orka vara vaken. Har varit en lång dag idag med massor att göra så jag är rätt slagen för tillfället. Åkte dessutom på en skaplig skallbank tidigare ikväll, men som tur är börjar den äntligen att släppa.

Så, vad har jag gjort för nytta idag då? Mjo, allt som skulle göras hanns inte med. Men jag tränade iallafall, såg massa vänner-avsnitt, drog till birsta med mamma och ikväll har jag ätit middag med familjen och andré (kebabsallad för min del) och kollat på film. Blev godis ikväll igen, suck. Haha, går banne mig inte att komma ur det här förbaskade sötsuget. Tjejveckan anländer imorgon, så jag antar att det är den som spökar.

Äsch, vet ni vad? Det här inlägget kommer bara att fortsätta såhär och det är väl inte så spännande att läsa kan jag tänka mig. Hörs imorgon eller någon annan dag! Take care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥