♥ Free

2010-05-27 10:42:15
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Idag är jag och resten av min klass ledig! Så grymt, underbart skönt må jag säga. Inte för att lektionerna är så jobbiga nuförtiden när vi knappt har någonting kvar att göra - but still. Trots min lediga dag har jag varit vaken i några timmar. André och hans klass skulle in till Nöjeshallen idag och då han skulle åka med min granne blev det lättast att han sov här. Så jag klev upp med honom strax före 9. Sedan dess har jag bara ätit frukost och kollat på massa Vänner-avsnitt. Här hemma finns alla 10 säsonger och jag vet inte hur många gånger jag har sett dem om och om igen. Nu har jag just börjat på år 1 så det är en lång väg kvar tills jag har sett klart dem för den här gången :)

Nåväl, planer idag då? Jo, klockan 12 befinner jag mig på Etic för lunchpasset. Först Pace 30 min och därefter Core 30 min. Blir bra, hade varken ork eller lust att träna igår så :) Har verkligen blivit lata veckor nu. Men har man ingen lust så har man inte.

Det här ska jag fixa idag:

• Skriva uppsats
• Boka körlektion
• Sola
• Städa rummet
• Ev. Birsta
• Träna

Så jag har en hel del att stå i idag, men det blir nog toppen det. Ska redan nu börja på uppsatsen innan jag drar mig ner för träningen. Hörs senare idag, take care!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥