♥ Fruits

2010-05-21 07:31:10
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

God morgon! Hoppas Du har en roligare dag framför dig än vad jag har - ser inte alls fram emot att sätta mig i skolbänken och pina mig igenom två timmars mattenationella. Men det lilla ljuset är att jag slutar efter och så får man det ju faktiskt ur världen, vilket är riktigt skönt.

Igår gjorde jag en liten miss. Iförd shorts och linne tog jag mig till skolan. Det var när vädret fortfarande var så sjukt fint så man kunde knappt vara ute pga av värmen. Jag och grabbarna satt inne på skolan och inväntade att lektionen skulle ta slut så vi kunde åka och köpa glass någonstans. Jaha, då var det bara det att när vi skulle hämta våra saker ser vi hur det fullkomligt spöregnar (!) ute. Som ifrån ingenstans. Så vi blev kvar och väntade tills det slutade. Men självklart så började det igen när vi väl hade kommit iväg. Så: att köra moppe i shorts, linne och tunn kofta i spöregn är inte att rekommendera. Tro mig.

Igår hade jag och André en riktig mysdag. Vi hade tänkt åka ner till havet och picknicka lite, men då var det ju återigen vädrets fel att det inte blev riktigt så. Istället bastade vi - riktigt skönt för att få upp värmen igen. Hur mysigt som helst var det iallafall. Därefter pallrade vi oss hem till honom igen och låg och degade i hans säng och slötittade på hockeyn. Jag drog hemöver, och mamma och jag gjorde världens absolut godaste kvällsfika: Fruktfat!


Ananas, kiwi, mango, jordgubbar, passionsfrukt & vattenmelon. Till det åt vi nötter och drack citronvatten. För att sammanfatta: Hur gott som helst ♥

Nu ska jag bara invänta klockan så kan jag röra mig mot skolan. Vi hörs later!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥