One

2010-05-11 10:04:30
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Bara 1 dag kvar nu!

Klockan slog precis om till 10 och om en halvtimme ungefär tänkte jag dra mig mot skolan. Har hunnit med ett spinningpass såhär på morgonen också. Har varit på det här passet två gånger, och jag undrar varför det inte har blivit fler? Tycker det är rätt skönt att spinna på morgonen och jag gillar C:s pass. Nåväl, får se hur det blir.

Igår blev det iallafall en riktig fuskardag/latdag - vad man nu väljer. Istället för 70 minuters Pace så låg jag hemma med min älskling, såg på film och åt mängder av godis. Haha, så kan det bli ibland :)

Nu må jag nog börja göra mig klar om jag ska hinna. Idag ska jag & E göra sista delen av engelska nationella, vilket är speaking. Blir nog bra. Ha en bra dag! :)


Babyboy

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥