♥ Rainy sunday

2010-05-23 17:41:55
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Vem önskade regn igår kväll inför idag? Jag! Vem fick regn idag? Jag! Så skönt med en sådan här dag, satt verkligen fint.

Gårdagen bjöd på lite allt möjligt. André och jag gjorde en tur ner till Merloparken. Låg bara på filten och pratade, hur mysigt som helst. Sådant är underskattat - dra med er en filt till valfri plats så kommer det kännas tio gånger mysigare än att ligga i sängen och snacka som man alltid gör ändå. Sedan åkte han iväg på dop och jag gjorde i princip ingenting. Var helt slut hela dagen igår (har varit det idag med förresten. Undra vad det beror på?) så jag somnade en stund på eftermiddagen. När jag vaknade var det bara att börja göra sig klar för kvällen, var riktigt opepp där när man precis hade vaknat.

Emma svängde förbi mig och vi gjorde sällskap upp till Örnen där det vankades födelsedagsfest (säger man så?) för en vän. Blandat folk, mest nya ansikten, men det var rätt trevligt. Kunde dock bara stanna 2 timmar då jag senare hade en grillning planerad. Jag och André promenixade hem till Sara där hon, Chrissi, Anna & Douglas hade fjuttat på grillen. Korv och mashmallows - awesome! Sedan hamnade alla i någon koma, vi blev riktigt trötta allihopa så klockan var inte alltför mycket när vi tackade för kvällen och drog hem igen.

Idag har jag och André haft en riktig mysdag. Han har läst lite (ja, jag vet - jag blev också förvånad) och jag har städat. Jag somnade en stund igen och annars har vi mest legat och pratat sådär. Även sådana här dagar är rätt underskattade.

Ikväll hade jag tänkt komma igång med träningen igen, det var ju över en vecka sedan sist. Men imorse vaknade jag med halsont så jag avvaktar idag och hoppas på Pace imorgon istället. Har blivit mycket godis och annat skit nu, speciellt under Rhodos-veckan. Men det må man ju få unna sig. Det är bara svårt att hitta tillbaka till det man hade innan.

Uh, detta blev ett väldigt trist inlägg. Intresseklubben antecknar, antar jag? Ska kasta in lite fler bilder ifrån resan också, håller på att ladda ur dem ifrån den andra kameran. Så missa inte det :) Ha en trevlig söndagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥