The Fray

2010-05-09 19:35:52
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Tips 0 kommentarer

För någon månad sedan tipsade jag om bandet Lifehouse (Spotifylänk) och idag tänker jag tipsa er om The Fray som är ett ganska liknande band. Lugna, sköna och underbara låtar med bra texter - deras låtar har det mesta. Jag brukade lyssna på The Fray i sjuan väldigt mycket. Dock var det väl inte så att jag fick rysningar av deras låtar som jag får idag, men jag kunde ändå lyssna på vissa. The Fray – How To Save A Life blev en stor hit där ett tag så jag antar att det var genom den låten man började lyssna på bandet.

Mina favoritlåtar av The Fray är .. :

• The Fray – Never Say Never
The Fray – Syndicate 
The Fray – You Found Me
The Fray – Look After You - Radio Edit Full Intro

Lyssna gärna, och jag håller tummarna för att ni hittar någonting som passar. Nu ska jag bara knåpa ihop denna veckas översikt & planering innan jag drar på mig lite myskläder och rör mig mot byn där jag ska träffa A&A en stund :)

Sov sött!




Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥