» Höstlov

2010-11-02 00:02:01
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Min första dag på lovet har sett ut såhär:

- Vaknade med älskling, hade mysmorgon med honom.
- Åkte mot Birsta och Media Markt - han köpte Wii.
- Vidare mot staden där jag hade massagetid, vilket var superskönt. Verkligen behövligt.
- Tillbaka till MediaMarkt och fixade lite småsaker
- Hem till André och spela Wii
- Hem för att äta
- Bestämde mig för att inte träna. Köpte istället godis och åkte hem till André igen.
- Har spelat Wii i princip hela kvällen med André x2 & Adam.
- Nu är klockan 00.00 och jag sitter helt solo hemma hos André. De åkte iväg till Max och pga min huvudvärk så stannade jag kvar. Skulle ha åkt hem istället. Får panik av mörka lägenheter.

Så det var det ja. Huga. Måste nog försöka sova nu. Huvudet och magen dödar mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥