» Min outfit idag

2010-11-27 13:46:28
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Fannysa 0 kommentarer
Detta inlägg följer denhär planen.
- - - - - - - - - - - - - -

Åh, måste börja inlägget med att säga att jag hade världens mest underbara kväll igår. Och dagen var inte heller så dum faktiskt då den spenderades på Birsta med världens bästa människor. Hur som helst så skjutsade jag och André iväg min mor och far till en inflyttningsfest. Jag och André tog tillvara på tillfället och passade på med en hel myskväll tillsammans, utan föräldrar eller syskon eller whatever. Blev tacos och mys framför idol. Kanske hur bra som helst.

Idag har jag ägnat mig åt att fota en hel del och förhoppningsvis är jag inte riktigt klar än. Kanske slänger in några bilder senare, är riktigt nöjd hittills. Eftersom att det är det enda jag har gjort så har jag på mig detta idag:


Linne, mjukisbyxor och mina söta tofflor ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥