» Min träningsvecka

2010-11-14 20:08:07
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Training 0 kommentarer
Träningsöversikt v. 45

MÅNDAG
Pace 70 min: styrka & kondition för hela kroppen. Vill minnas att det var lite tungt i kroppen efter söndagens yoga, hehe.

TISDAG
Vila

ONSDAG
Muscle Power 50 min: första passet med den instruktören och jag tyckte inte riktigt att det var så roligt som det brukar vara med MP. Jag är nog inte så mycket för BodyPump-stuket faktiskt.

Aerocibintervall 75 min: aerobicsteg varvat med styrka för överkroppen. Var väldigt segt i musklerna efter passet innan men det gick ju det med!

TORSDAG
Pace 50 min: ett lagomt jobbigt pass med lite extra mycket ben.

Ass n' legs 30 min: som det låter så är det ben och rumpa som tränas. rätt jobbigt efter föregående pass, men då det "bara" är en halvtimme så är det uthärdligt.

Core 30 min: mage & rygg och det gick finfint!

FREDAG
Core 30 min

LÖRDAG
Vila

SÖNDAG
Muscle Power 60 min: med extra mycket vikter!


Tankar: Efter två veckor i "höstjakten" känns kroppen både pigg och seg på samma gång, kan inte riktigt förklara hur det känns. Som ni ser flyter det på utan större problem just nu vilket såklart är riktigt kul. Ska försöka hålla i så gott det går nu i två veckor till och se om det resulterar i någon vinst. Dessutom har jag förberett mig på dippen som med största sannorlighet kommer när som helst. Det spelar ingen större roll vad det gäller men har något gått som på räls ett tag så kommer det förr eller senare en tyngre period då allt känns tungt bara. Hoppas att den kurvan kan komma lite framöver jul, för då tränar man ju ändå inte så mycket. Nåväl, jag är nöjd med denhär veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥