» Min träningsvecka

2010-11-28 18:09:16
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Training 0 kommentarer
Träningsöversikt v.47

MÅNDAG
Pace 70 min

TISDAG
Vila

ONSDAG
Muscle Power 50 min
Aerobicintervall 75 min

TORSDAG
Pace 50 min
Ass n' legs 30 min

FREDAG
Vila

LÖRDAG
Vila

SÖNDAG
Spinning 30 min

Tankar:
Ja, detta var ju då sista hela veckan i Höstjakten och nu återstår bara måndag och tisdag. Att köra 9 pass i veckan är inte svårt, utan det svåra är att göra det i en hel månad vilket kräver ett jäkla psyke. Jag är ändå nöjd med mina veckor och det återstår att se om det leder till något kort eller inte. När tävlingen är över kommer jag dra ner något på passen och dessutom försöka variera mig med lite annat smått och gott som ni får reda på senare. Nu ska jag pallra mig ner till duschen! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥