» Min träningsvecka

2010-11-08 17:24:37
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Training 1 kommentarer
Träningsöversikt v. 44

MÅNDAG
Vila pga massage. Var helt slut i både kroppen och huvudet!

TISDAG
Knock-Out Box 60 min. Först gången jag provade det passet, hade riktigt kul med Maria faktiskt. Skulle gärna kunna göra om det igen!

ONSDAG
Muscle Power 50 min
Aerobic 60 min

TORSDAG
Spinning 40 min
Pace 50 min
Ass n' legs 30 min
Core 30 min

FREDAG
Core 30 min

LÖRDAG
Vila

SÖNDAG
Yoga 90 min

Tankar: Höstjakten (tävling om träningskort nere på etic) har börjat och denna vecka har jag skrapat ihop 9 pass. Är riktigt nöjd med det och har haft en riktigt rolig träningsvecka dessutom. Dessvärre har jag inte samma tidsmöligheter nu när skolan har dragit igång igen, men jag ska se vad jag kan göra. Hoppas på ett kort iallafall!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jäklar hurru :) Blir imponerad över motivationen där, önskar min träningsvecka såg lika bra ut hehe :)

2010-11-08 @ 21:05:07
URL: http://annalindgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥