» Home sweet home

2010-10-02 11:57:32
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Travels 0 kommentarer
Hej alla :}
Nu är jag på hemmaplan efter en minst sagt underbar vecka på Kreta, med världens bästa pojkvän. Om det är möjligt är jag nog ännu mer kär i honom nu, hihi ♥

Som alltid är det superskönt att komma hem, och kanske ännu skönare efter den natten vi hade. Åkte ifrån hotellet 19.30 {svensk tid} och flög ifrån Chania 22.50. Kom till Arlanda strax före 03.00, och då var det bara att hoppa raka vägen in i bilen. Vid sju någon gång var jag hemma, phu. Jag och André sov hela flygresan, men under bilfärden somnade jag i Gnarp! Trist. Så har sovit lite på soffan nu, varvat med några vänner-avsnitt med pappa. Åh, vad jag har saknat min familj! Så skönt att träffa dem imorse :')

Såklart kommer det en bildbomb. När den kommer vet jag inte, det är bara att vänta och se. Har iallafall kommit en bit på vägen och bilderna ligger åtminstone på datorn. Ska börja pilla med några kanske, sedan får det bli lite krubb. Hungrig som ett djur.

Här hade jag tänkt bjuda på ett smakprov i form av en väldigt söt bild, men datorn verkar inte vilja sammarbeta så den anländer tillsammans med bildbomben.

På återseende.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥