» In school

2010-10-07 08:34:09
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Sitter på skolan ahora och har just gjort klart la religiona. Eh, ja jag ska snart ha spanska också. Närmare bestämt om 31 minuter. Som sagt - klar med religionen vilket är hur skönt som helst. Nu får det gärna bli jul och nytt år och allt det där för då är den förbannade kursen äntligen över. Can't wait.

Förresten, jag har lagt upp en plan! Check it out:

1. Sälja moppen
2. Köpa älsklings-nikond7000 ♥
3. Spara vidare till ett objektiv, hade tänkt att bara köpa kamerahuset!

Nej, nu ska jag kolla runt un poco. Adiós!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥