» Thursday

2010-10-28 08:43:37
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer
Har varit på skolan i nästan en timme och min första lektion börjar om 30 minuter. Följs som vanligt av en alltför lång håltimme och därefter religion, engelska (muntlig redovisning) samt idrott.

Kände imorse att halsen inte mådde något vidare - ajaj. Träningen som går så bra nu! Vill heller inte spendera ett lov i förkylning. Hoppas ändå på en Pace med André ikväll, hade galet roligt förra veckan.

Nej, nu ska jag försöka skriva några rader på geografiuppsatsen. D v s - facebook. Ehe. Hejdo!

Kommentarer
Postat av: julia fredin

svar: åh, va skönt :)

2010-10-28 @ 10:39:27
URL: http://fredin.devote.se

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥