» Min träningsvecka

2010-09-12 21:46:54
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Training 0 kommentarer
Träningsöversikt v. 36

MÅNDAG
Powerwalk 20 min - ca 7 km/h
Styrketräning {hemma}:
3x10 Armhäv, varav de 10 första på tå
50 situps
30 rygglyft med variationer & vikter

TISDAG
Dans 50 min: inkl. träning för rygg, mage, triceps, bröstmuskler samt stretch.

ONSDAG
Morgonpowerwalk 40 min - 8.8 km/h

TORSDAG
Vila

FREDAG
Vila

LÖRDAG
Styrketräning:
Axlar, triceps, bröstmuskler, rygg, mage och rumpa.
+ 8 min på crosstrainer {uppvärmning}

SÖNDAG
Muscle Power 60 min: Bröstmuskler, triceps, rygg, rumpa & baksida lår, framsida lår, axlar, biceps, mage & stretch.

- - - - - - - -
Såå skönt att vara igång igen! Eftersom jag var sjuk hela förra veckan har denna vecka fått vara någon typ av mjukstart. Tycker jag lyckades ganska bra med det, har iallafall inte trillat ner i förkylningsträsket igen :} Mina powerwalks har jag justerat så de blev lagom långa och med lagomt högt tempo och förutom det så har jag kört lugn styrketräning.

Och imorgon, måndag, kör höstschemat igång nere på Etic. För er som är intresserade, klicka här. Höstschemat finns längst ner på sidan. Detta innebär att det finns dubbelt så många pass att välja mellan som det har funnits nu under sommartid. Exempelvis är Yogan tillbaka, likaså några step-pass och så vidare. Blir nog riktigt kul :}

Kan dessutom tipsa er alla om att från och med imorgon {13/9} är det Öppet Hus på Etic i två veckor framöver. Träna gratis hur mycket du vill, hur bra låter inte det? :} Klicka upp schemat här ovanför och se om det finns någonting som passar!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥